Anton Baranov
@baranov_ad
@baranov_ad
привет! посоветуйте, плиз, форвардера для доставки с computeruniverse? ни разу не пользовался ими
💬 ответы (3)
1970-01-01 00:33:43
oksana
@842364781
@842364781
Да
2021-10-30 05:57:20
Love
@itlovecy
@itlovecy
Всем привет!
Не было инвойса от продавца (заказ с eBay) , чтобы показать на почте при получении посылки из Италии, и добавили налог на сумму покупки как из третьей страны…
Подскажите, добавили налог потому что инвойса не было?
💬 ответы (7)
2021-10-29 14:00:12
@2063722199
What a great personality on believing in her hands and it paid off. For a start I invested £1,450 in 4days I got a return of £10,900. His honesty can't be compromised @Elizabeth_Stevens
👇👇👇👇👇
https://t.me/joinchat/T02isUHhpWEwMTlk
👇👇👇👇👇
https://t.me/joinchat/T02isUHhpWEwMTlk
2021-10-28 02:01:13
Alice
@Alicetradecy
@Alicetradecy
Всем привет!Хочу заказать с Amazon.UK габаритный товар ,весом 5 кг.,на сайте пишет доставка 35 евро.У меня вопрос,будут ли какие то ещё сборы при получении,и куда приходит товар с Амазон? Откуда забирать,или курьер доставляет на дом?Возможно у кого то был опыт,поделитесь пожалуйста..🙌🙏
💬 ответы (5)
2021-10-27 18:39:48
Sugar Queen
@SugarQueen
@SugarQueen
Ответ таможни.
Your parcel arrived to Cyprus without being registered to the electronic systems.
Unfortunately, as Customs there is nothing we can do at this point since, in order to be able to help you, your parcel must be registered electronically by the Post Office.
For further information please contact the Postal Services at the tel.no.: 80002000.
Concerning your request for refund of the Postal Fee for the presentation to Customs (€3,50) or/and of the VAT, due to double payment, both during the online purchase as well as upon delivery at the Post Office, all the necessary information can be found in the relevant announcement of the Cyprus Post published on 3/9/2021, by visiting this link.
Your parcel arrived to Cyprus without being registered to the electronic systems.
Unfortunately, as Customs there is nothing we can do at this point since, in order to be able to help you, your parcel must be registered electronically by the Post Office.
For further information please contact the Postal Services at the tel.no.: 80002000.
Concerning your request for refund of the Postal Fee for the presentation to Customs (€3,50) or/and of the VAT, due to double payment, both during the online purchase as well as upon delivery at the Post Office, all the necessary information can be found in the relevant announcement of the Cyprus Post published on 3/9/2021, by visiting this link.
2021-10-27 12:02:45
Aleksei Udivankin
@udivankin
@udivankin
я думаю уж за игнорирование обращений должна быть ответственность
💬 ответы (1)
2021-10-27 09:18:00
Sugar Queen
@SugarQueen
@SugarQueen
По поводу ебей. Я не понимаю, что делать. Наша почта просит загрузить инвойс в Thalisupp, я загружаю инвойс с уплаченным налогом - и получаю начисление с побором.
Они же писали месяц назад, что все пофиксили.
Куда жаловаться? Эти двойные поборы когда-нибудь прекратятся?
В Эстонии, к примеру, инвойсы ебей принимаются без вопросов.
💬 ответы (20)
2021-10-27 06:48:09
Olga Lagrubi
@1013341326
@1013341326
Следовательно новый запрос... Кто нибудь выйграл диспут за VAT у алиэкспрессс?
💬 ответы (1)
2021-10-26 14:09:47